یزدفردا :همزمان با هفته دولت شش حلقه چاه در شهر طبس تجهيز و وارد مدار بهره برداري شد و عمليات حفر يك حلقه چاه آغاز شد.
به گزارش یزدفردا"بنابراعلام  روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد با اجراي اين پروژه توان توليد آب در اين شهر 20 درصد افزايش يافته و پيش بيني مي شود كه اين رقم به 25 درصد نيز برسد.
عليرضا محمدزاده مدير امور آبفاي طبس با اعلام اين خبر گفت: اجراي عمليات حفر و تجهيز چاه هاي اين شهر با اعتباري بالغ بر 5/5 ميليارد ريال از محل اعتبارات خشكسالي،استاني وداخلي اجراء شده است.
وي بيان كرد:امور آبفاي طبس با بهره برداري از هفت حلقه چاه مذكور با مجموع 22 حلقه چاه و توان توليد 210 ليتر در ثانيه خدمات رساني به 12 هزار و 500 مشترك اين شهر را انجام مي دهد.
بهره برداري از طرح زونبندي شبكه توزيع آب شرب شهر طبس
همزمان با هفته دولت از طرح زونبندي شبكه توزيع آب شرب شهر طبس بهره برداري شد.
عليرضا محمدزاده مدير امور آبفاي ظبس با اعلام اين خبر افزود: عمليات اين پروژه شامل اجراي 12 كيلومتر لوله گذاري خطوط اصلي با لوله هاي آزبست به قطر 400،300و 500 ميليمتر و اصلاح لوله هاي خروجي مخازن بوده كه با حضور مسئولين اين شهر همزمان با هفته دولت به بهره برداري رسيد.
وي گفت:عمليات طرح زونبندي شبكه توزيع آب شرب شهر طبس با اعتباري بالغ بر 12 ميليارد ريال اجراء شده است كه با اجراي آن شهر طبس به چهار قسمت تقسيم و با توجه به افزايش فشار آب در شبكه توزيع، رضايتمندي مشتركين را نيز افزايش داده است.
محمدزاده افزود:شهر طبس در منطقه اي با فقر آبي شديد واقع شده و تأمين آب مشتركين از منابع متعددي مي باشد اما با تلاش تمامي همكاران تابستان امسال را تاكنون بدون هيچ مشكلي پشت سرگذاشته ايم.

بهره برداري از خط انتقال و مخزن ذخيره آب شرب پنج هزار متر مكعبي شهر اشكذر
همزمان با هفته دولت شركت آب و فاضلاب استان يزد با حضور معاون استاندار، مدير عامل اين شركت،فرماندار شهرستان صدوق و جمعي از مسئولين اين شهر از خط انتقال و مخزن ذخيره آب شرب پنج هزار متر مكعبي شهر اشكذر نيز بهره برداري كرد.
مدير امور آبفاي شهر اشكذر با اعلام اين خبرگفت: اين پروژه كه شامل اجراي خط آب انتقالي به طول2/3 كيلومتر و احداث مخزن ذخيره آب شرب پنج هزار متر مكعبي مي باشد با اعتباري بالغ بر 11 ميليارد ريال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري و اعتبارات عمراني- استاني اجراء شده است.
اصغر عالم زاده افزود: با بهره برداري از مخزن مذكور كه اجراي عمليات آن از بهمن ماه سال 86 آغاز شده توان تأمين آب مشتركين در زمان قطعي آب از 9 ساعت به 20 الي 23 ساعت افزايش يافته است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا